Polonez Borewicz cultstyle

polonez borewicz_cult_styleDane Techniczne:
Rok produkcji: 1984 r.
Pojemność silnika: 2000 cm3

Moc silnika: 120 KM
Masa pojazdu: 1125
 kg


Opis prac:

Polonez Borewicz jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce youngtimerów. Nie mogliśmy go pominąć i rozpoczeliśmy jego odbudowę. Powstało kilka pomysłów na wizualizację ale właściciel zdecydował się pozostawić go w jak najbardziej klasycznym stylu z niewielkimi modyfikacjami i w ten sposób zdecydował się na Poloneza cultstyle.. Z zewnątrz Borewicz prawie nie będzie odbiegać od oryginału natomiast reszta już bardziej. Jednostka napędowa to doskonale nam znany "dwuwałkowiec" o pojemności 2l, w zawieszeniu zastosowane zostaną twardsze amortyzatory, niższe sprężyny oraz sportowe tarcze i klocki hamulcowe, wszystkie gumowe elementy zastąpi poliuretan. Wnętrze zyska skórzaną tapicerke w kolorze kremowym.  

Galeria pojazdu:

001polonez borewicz cultstyle002polonez borewicz cultstyle (2)polonezborewiczcultstyle20121130_003polonezborewiczcultstyle20121130_005polonezborewiczcultstyle20121130_006polonezborewiczcultstyle20121130_009polonezborewiczcultstyle20121204_134342polonezborewiczcultstyle20121204_134414 (1)polonezborewiczcultstyle20130108_001polonezborewiczcultstyle20130108_003polonezborewiczcultstyle20130108_006polonezborewiczcultstyle20130108_009polonezborewiczcultstyleIMAG0104polonezborewiczcultstyleIMAG0106polonezborewiczcultstyleIMAG0107polonezborewiczcultstyleIMAG0108polonezborewiczcultstyleIMAG0110polonezborewiczcultstyleIMAG0113polonezborewiczcultstyleIMAG0115polonezborewiczcultstyleIMAG0128polonezborewiczcultstyleZdjecie0108polonezborewiczcultstyleZdjecie0109polonezborewiczcultstyleZdjecie0122polonezborewiczcultstyleZdjecie0133polonezborewiczcultstyleZdjecie0134polonezborewiczcultstyleZdjecie0142polonezborewiczcultstyleZdjecie0145polonezborewiczcultstyleZdjecie0154polonezborewiczcultstyleZdjecie0167polonezborewiczcultstyleZdjecie0183polonezborewiczcultstyleZdjecie0190polonezborewiczcultstyleZdjecie0192polonezborewiczcultstyleZdjecie0221polonezborewiczcultstyleZdjecie0246polonezborewiczcultstyleZdjecie0252polonezborewiczcultstyleZdjecie0259polonezborewiczcultstylezdjecie0298polonezborewiczcultstylezdjecie0301polonezborewiczcultstylezdjecie0426polonezborewiczcultstylezdjecie0427polonezborewiczcultstylezdjecie0433polonezborewiczcultstylezdjecie0440polonezborewiczcultstylezdjecie0657polonezborewiczcultstylezdjecie0662polonezborewiczcultstylezdjecie0667polonezborewiczcultstylezdjecie0707polonezborewiczcultstylezdjecie0812polonezborewiczcultstylezdjecie0869polonezborewiczcultstylezdjecie0960polonezborewiczcultstylezdjecie0967polonezborewiczcultstylezdjecie0970polonezborewiczcultstylezdjecie0975polonezborewiczcultstylezdjecie1063polonezborewiczcultstylezdjecie1066polonezborewiczcultstylezdjecie1213polonezborewiczcultstylezdjecie1222polonezborewiczcultstylezdjecie2784polonezborewiczcultstylezdjecie2792polonezborewiczcultstylezdjecie2795polonezborewiczcultstylezdjecie2809polonezborewiczcultstylezdjecie2813polonezborewiczcultstylezdjecie2817polonezborewiczcultstylezdjecie2819polonezborewiczcultstylezdjecie2821polonezborewiczcultstylezdjecie2823polonezborewiczcultstylezdjecie2825polonezborewiczcultstylezdjecie2827polonezborewiczcultstylezdjecie2829polonezborewiczcultstylezdjecie2831polonezborewiczcultstylezdjecie2833polonezborewiczcultstylezdjecie2835polonezborewiczcultstylezdjecie2836polonezborewiczcultstylezdjecie2837polonezborewiczcultstylezdjecie2839polonezborewiczcultstylezdjecie2841polonezborewiczcultstylezdjecie2842polonezborewiczcultstylezdjecie2843polonezborewiczcultstylezdjecie2845polonezborewiczcultstylezdjecie2847polonezborewiczcultstylezdjecie2849polonezborewiczcultstylezdjecie2851polonezborewiczcultstylezdjecie2853polonezborewiczcultstylezdjecie2855polonezborewiczcultstylezdjecie2857polonezborewiczcultstylezdjecie2859polonezborewiczcultstylezdjecie2861polonezborewiczcultstylezdjecie2863polonezborewiczcultstylezdjecie2865polonezborewiczcultstylezdjecie2867polonezborewiczcultstylezdjecie2869polonezborewiczcultstylezdjecie2871polonezborewiczcultstylezdjecie2873polonezborewiczcultstylezdjecie2875polonezborewiczcultstylezdjecie2877

 

NSU Prinz TTS Replika

1 NSU prinz projektDane Techniczne:
Rok produkcji: 1970 r.
Pojemność silnika: 1240 cm3
Moc silnika:120 KM
Masa pojazdu
: 570 kg


Opis prac:

NSU Prinz TTS jest repliką auta rajdowego. Pojazd odbudowywany praktycznie jest od podstaw. Po wypiaskowaniu i zaepoksydowaniu odtworzone zostały główne elementy blacharskie, elementy zawieszenia jak i cały silnik. W tym ostatnim zmienione zostały cylindry, tłoki, zawory, gniazda zaworów, wałek rozrządu oraz główny wał korbowy. Zamiana cylindrów oraz tłoków na większe pozwoliła uzyskać pojemność ponad 1200 cm3 zamiast początkowych 1000 cm3. Za dolot silnika odpowiadać będą dwa gaźniki WEBER 40 natomiast wydech zostanie stworzony od podstaw ze stali nierdzewnej.

Replika zostanie wyposażona w klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, 4 punktowe pasy bezpieczeństwa oraz system gaśniczy. 

Nadkola zewnętrzne zostaną poszerzone aby pomieścić większy rozstaw kół wymuszony  zastosowaniem spotowego zawieszenia..

Ponieważ pojazd przeznacony jest do sportu wszystkie zbędne elementy karoseri i wnętrza zostaną usunięte w celu maksymalnej redukcji masy pojazdu. Budowa repliki auta rajdowego jakim jest NSU TTS na pewno ożywi zawody klasyków.

 

Galeria pojazdu:

1_NSU_prinztt_projektnsuprinzttsreplika001nsuprinzttsreplika003nsuprinzttsreplika004nsuprinzttsreplika006nsuprinzttsreplika007nsuprinzttsreplika009nsuprinzttsreplika009ansuprinzttsreplika010nsuprinzttsreplika011nsuprinzttsreplika013nsuprinzttsreplika015nsuprinzttsreplika016nsuprinzttsreplika017nsuprinzttsreplika021nsuprinzttsreplika022nsuprinzttsreplika023nsuprinzttsreplika025nsuprinzttsreplika026nsuprinzttsreplika028nsuprinzttsreplika029nsuprinzttsreplika030nsuprinzttsreplika0437nsuprinzttsreplika0438nsuprinzttsreplika0441nsuprinzttsreplika0446nsuprinzttsreplika0455nsuprinzttsreplika0456nsuprinzttsreplika0461nsuprinzttsreplika0474nsuprinzttsreplika0476nsuprinzttsreplika0477nsuprinzttsreplika0502nsuprinzttsreplika0522nsuprinzttsreplika0525nsuprinzttsreplika0528nsuprinzttsreplika0534nsuprinzttsreplika0535nsuprinzttsreplika0536nsuprinzttsreplika0537nsuprinzttsreplika0538nsuprinzttsreplika0539nsuprinzttsreplika0540nsuprinzttsreplika0541nsuprinzttsreplika0543nsuprinzttsreplika0544nsuprinzttsreplika0545nsuprinzttsreplika0546nsuprinzttsreplika0547nsuprinzttsreplika0548nsuprinzttsreplika0549nsuprinzttsreplika0550nsuprinzttsreplika0552nsuprinzttsreplika0553nsuprinzttsreplika0554nsuprinzttsreplika0555nsuprinzttsreplika0556nsuprinzttsreplika0557nsuprinzttsreplika0558nsuprinzttsreplika0559nsuprinzttsreplika0560nsuprinzttsreplika0561nsuprinzttsreplika0562nsuprinzttsreplika0563nsuprinzttsreplika0564nsuprinzttsreplika0565nsuprinzttsreplika0566nsuprinzttsreplika0567nsuprinzttsreplika0568nsuprinzttsreplika0569nsuprinzttsreplika0570nsuprinzttsreplika0571nsuprinzttsreplika0572nsuprinzttsreplika0573nsuprinzttsreplika0574nsuprinzttsreplika0575nsuprinzttsreplika0577nsuprinzttsreplika0578nsuprinzttsreplika0579nsuprinzttsreplika0580nsuprinzttsreplika0581nsuprinzttsreplika0582nsuprinzttsreplika0583nsuprinzttsreplika0584

 

Fiat 125p pickup Pewex

Fiat pickup_PewexDane Techniczne:
Rok produkcji: 1988 r.
Pojemność silnika: 1600 cm3

Moc silnika: 105 KM
Masa pojazdu: 990
 kg


Opis prac:

Nasz poczciwy youngtimer Fiat 125p pickup doczekał się odbudowy. To pierwsze poważne naprawy jakie zostaną w nim wykonane. Odbudowana będzie płyta podłogowa i poszycia drzwi. Przedni pas oraz prawy błotnik już zostały wymienine. Do napędu zostanie użyty silnik z Fiata 131 o pojemności 1600 cm3. Ten "dwuwałkowiec" początkowo miał pojemność 1300 cm3 jednak po odbudowie, wymianie tłoków oraz rozwierceniu uzyskaliśmy pojemność 1600 cm3. Zmiany dokonane w głowicy pozwoliły uzyskać moc ponad 100 KM. W naszym Fiacie będzie zastosowane obniżone i utwardzone zawieszenie, sportowe tarcze hamulcowe, poszerzane felgi oraz zyska ciekawe, firmowe malowanie.

Galeria pojazdu:

Zdjeciefiat125ppickup0185Zdjeciefiat125ppickup0186Zdjeciefiat125ppickup0187Zdjeciefiat125ppickup0188Zdjeciefiat125ppickup0189Zdjeciefiat125ppickup0190Zdjeciefiat125ppickup0193Zdjeciefiat125ppickup0195Zdjeciefiat125ppickup0196Zdjeciefiat125ppickup0201Zdjeciefiat125ppickup0203Zdjeciefiat125ppickup0219Zdjeciefiat125ppickup0264Zdjeciefiat125ppickup0267Zdjeciefiat125ppickup0307Zdjeciefiat125ppickup0309Zdjeciefiat125ppickup0313Zdjeciefiat125ppickup0315Zdjeciefiat125ppickup0316Zdjeciefiat125ppickup0321Zdjeciefiat125ppickup0351Zdjeciefiat125ppickup0387Zdjeciefiat125ppickup0392Zdjeciefiat125ppickup0394Zdjeciefiat125ppickup0396Zdjeciefiat125ppickup0412Zdjeciefiat125ppickup0419fiat124ppickup1191fiat125ppickup0185fiat125ppickup0186fiat125ppickup0187fiat125ppickup0188fiat125ppickup0189fiat125ppickup0190fiat125ppickup0193fiat125ppickup0195fiat125ppickup0196fiat125ppickup0201fiat125ppickup0203fiat125ppickup0219fiat125ppickup0264fiat125ppickup0267fiat125ppickup0307fiat125ppickup0309fiat125ppickup0313fiat125ppickup0315fiat125ppickup0316fiat125ppickup0321fiat125ppickup0351fiat125ppickup0387fiat125ppickup0392fiat125ppickup0394fiat125ppickup0396fiat125ppickup0412fiat125ppickup0419fiat125ppickup1188fiat125ppickup1189fiat125ppickup1190fiat125ppickup1194fiat125ppickup1196